انجام فرآیند ماینینگ و ورود به دنیای ماینرها

انجام فرآیند ماینینگ و ورود به دنیای ماینرها

ماینینگ و ترید ارز دیجیتال دو روش از مهمترین روش ‌های کسب درآمد از رمز ارز هستند که به دست آوردن آنها نیازمند طی مراحل مختلفی است که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. چنانچه تمایل دارید بدانید ماینینگ چیست و ترید ارز دیجیتال چگونه انجام می شود. ادامه مطلب را از دست ندهید.

در وهله اول و پیش از شروع کار و استخراج بیت کوین، بایستی میزان سودآوری آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید که بهترین راه برای انجام این کار، استفاده از یک ماشین ‌حساب ماینینگ بیت کوین است. این موضوع را در نظر داشته باشید که استخراج ماینینگ هزینه  هایی را به همراه دارد. چنانچه میزان پول کافی برای خرید دستگاه ماینینگ را در اختیار ندارید و یا به برق ارزان دسترسی ندارید، استخراج بیت کوین برای شما توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

پس از انجام محاسبات دقیق و بررسی لازم، اینک زمان آن است که ماینر خود را داشته باشید. در اینجا نیاز دارید تا سخت ‌افزارهای استخراج بیت کوین را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید کدام ماینر برای شما مناسب است.

ماینر به منزله یک دستگاه بوده که برای استخراج رمز ارزها به‌کار برده می ‌شود و دارای انواع مختلف می باشد. افراد زیادی از سراسر جهان نیز به کار استخراج رمز ارزها اعم از بیت ‌کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده مشغول هستند و تلاش می ‌کنند با استفاده از ابزارهای متنوع استخراج به تعداد بیشتری از رمزرازهای استخراج نشده دست یابند و با فروش آنها به سودهای قابل توجهی دست یابند.

به طور کلی ماینینگ فرآیند تایید تراکنش ‌های رمز ارزها و ثبت آنها در دفتر کل توزیع استخراج است. این فرآیند به غیر متمرکز سازی شبکه رمز ارزها و افزایش امنیت شبکه کمک می ‌کند و در نهایت رمزارز جدید ایجاد می ‌کند.

حال شما به کیف پول بیت کوین نیاز دارید که در آن بیت کوین استخراج شده خود را نگهداری کنید. بنابراین سعی کنید یک کیف پول معتبر تهیه کنید. هنگامی که کیف پول در اختیار داشته باشید، دارای آدرس کیف پول  خواهید بود که این آدرس، دربردارنده یک دنباله طولانی از حروف و اعداد بزرگ و کوچک خواهد بود. هر کیف پول روش متفاوتی برای به دست آوردن آدرس عمومی بیت کوین دارد. در نظر داشته باشید که شما تنها به آدرس عمومی بیت کوین خود نیاز دارید و نه کلید خصوصی که مانند رمز مخفی کیف پول شما است.

اینک شما باید یک استخر ماینینگ پیدا کنید. البته شما می توانید برای سرعت بخشی به انجام کار و رفع مشکلات  موجود، به یک استخر ماینینگ بپیوندید.  زیرا استفاده از استخر می ‌تواند مشکل اصلی را رفع نموده و پاداش بیت کوین و هزینه تراکنش ‌ها را محاسبه کند. در نهایت سود بر اساس سهم ماینینگ در کل استخر پخش خواهد شد.

پس از دریافت استخر شما باید یک برنامه یا نرم‌ افزار ماینینگ دریافت نمایید. زیرا فرایند کنترل و نظارت بر ماینینگ، نیاز به نرم ‌افزار اختصاصی دارد. در نظر داشته باشید که شما با توجه به نوع تجهیزات ماینینگ که در اختیار دارید باید از یک نرم ‌افزار حرفه ای و مناسب کار خود استفاده نمایید.  در واقع هر یک از استخر های ماینینگ نرم‌ افزار مخصوص به خود را دارند، اما به ندرت ممکن است که برخی از آنها نرم افزار نداشته باشند. در این صورت می توانید لیستی از نرم ‌افزارهای استخراج بیت کوین را تهیه نموده و امکانات و ویژگی های آن را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

اینک می توانید فرایند ماینینگ را آغاز نمایید، پس ماینر را به یک پریز برق وصل و آن را روشن کنید. در این جا شما باید آدرس، نام کاربری و رمزعبور استخر ماینینگ را وارد کنید. پس از این پیکربندی، شما اشتراک مجموعه‌ ها را در اختیار دارید که بخشی از کار شما یافتن بلوک بعدی است و با توجه به استخر انتخاب شده، هزینه خود را می پردازید. در هنگام ورود به استخر، باید آدرس خود را در قسمت ‌های مورد نیاز وارد کنید.

بنابراین توجه داشته باشید که برای انجام فرآیند ماینینگ و ورود به دنیای ماینرها چهار مرحله ، مرحله گرفتن مجوزها، مرحله خرید دستگاه استخراج،مرحله استفاده از یک کیف پول امن و معتبر، مرحله پیوستن به یک استخر برای انجام فرآیند استخراج را لازم دارید.

 

 

نظر خود را بنویسید