دوره آنلاین کوچینگ بورس - تصویر ۱

آموزش بورس

اهمیت آموزش در بورس

این روز ها کلمه بورس را زیاد می شنوید. یک بازار مالی قدرتمند که پتانسیل بسیار بالایی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. تمامی افرادی که به صورت درست و اصولی پا به این بازار گذاشته اند و از واکنش های احساسی خود را دور نگه داشته اند، تصدیق می کنند که خرید سهام شرکت ها می تواند زندگی شما را از لحاظ مالی تضمین کند.

آموزش بورس

در بورس نیز مانند هر کسب و کار دیگری باید از یک سری اصول و استاندارد ها پیروی کنیم تا به موفقیت دست یابیم. بسیاری از افراد که با این بازار مالی آشنایی ندارند بر این باورند که می توان با بخت و اقبال در این مسیر به موفقیت رسید. این افراد ممکن است به برخی موفقیت های کوچک دست یابند، اما پس از گذشت زمان کمی متحمل ضرر فراوانی خواهند شد. آموزش بورس مهمترین اقدامی است که قبل از سرمایه گذاری در این بازار باید انجام دهیم. آموزش های مختلفی وجود دارند که شیوه درست سرمایه گذاری و تشخیص درست را به ما می آموزند.

تحلیل تکنیکال و بنیادی در بورس

دو شیوه کلی تحلیل تکنیکال و بنیادی در بورس وجود دارند.

 

تحلیل بورس

  • با یادگیری تحلیل تکنیکال می توانیم رفتار کوتاه مدت و میان مدت بازار را تشخیص دهیم و بر اساس آن سرمایه گذاری کنیم.
  • در عوض آموزش تحلیل بنیادی به ما این امکان را می دهد که رفتار بازار در بلند مدت را حدس بزنیم و از این طریق کسب درآمد و سود کنیم.

امواج الیوت و الگو های هارمونیک دو شاخه مهم در بخش تحلیل تکنیکال هستند که در ادامه بیشتر با این دو آشنا می شوید.

  • الگو های هارمونیک(الگو های فیبوناچی)

در این بخش از آموزش بورس با تحلیل اشکال و الگو ها سر و کار خواهید داشت. تمام الگو ها و اشکال موجود در این تحلیل، نسبتی از الگو های فیبوناچی هستند. تسلط بر الگو های هارمونیک نیاز به تمرین و تکرار دارد. پس از آن شما به راحتی الگو های هارمونیک را تشخیص خواهید داد.

  • امواج الیوت

تمام تغییراتی که در میزان سود دهی و زیان شرکت های حاضر در بورس، فرابورس و... مشاهده می کنید، از الگو های ثابت و تکرار شونده ای تبعیت می کنند. تمام تحلیل های مربوط به امواج الیوت بر این اساس شکل می گیرد. با یادگیری این شیوه تحلیل، قادر خواهید بود تا رفتار بازار را پیش بینی کنید و بر اساس آن اقدام به خرید سهم کنید.

نظر خود را بنویسید